Wednesday, September 22, 2010

SELAMAT KEMBALI MAHASIWA UKM

Gabungan Mahasiswa Fakulti Pengajian Islam (GMFPI) mengucapkan selamat kembali ke kampus pebukitan ilmu Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) setelah pulang bercuti menyambut Hari Raya Aidilfitri di kampung masing-masing selama seminggu.

Gabungan Mahasiswa Fakulti Pengajian Islam ( GMFPI) merasakan tidak terlewat untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri,Maaf Zahir dan Batin kepada semua mahasiswa UKM khususnya Fakulti Pengajian Islam.

Mahasiswa dan mahasiswi sekalian,apabila pulangnya kita ke pembukitan ilmu UKM maka kita akan sibuk dengan hal-hal akademi seperti kuliah,tutorial,tugasan kuliah dan tutor serta banyak lagi.Pihak Gabungan Mahasiswa Fakulti Pengajian Islam ( GMFPI) juga ingin mengingatkan kepada mahasiswa sekalian bahawa azamlah dengan niat yang baik dalam kita menuntut Ilmu.Dengan itu juga,rancanglah kerja anda sebaik mungkin dan rancang masa anda antara kerja kuliah,kerla luaran dan kerja persatuan supaya anda tidak letih dan tidak "Pening " dalam soal pengurusan diri dan kerja anda.

Sekali lagi Gabungan Mahasiswa Fakulti Pengajian Islam (GMFPI) mengucapkan kullu 'am wa antum bikhair dan selamat meneruskan sessi perkuliahan.

-BLOG GMFPI KEMBALI!!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails