Tuesday, January 26, 2010

NetBall GMFPI



Sabtu-21/1/2010 - GErakan siswi GMFPI tampil mantap dengan menganjurkan satu pertandingn bola jaring yang disertai oleh hampir 40 orang siswi Fakulti Pengajian Islam. Pertandingan yang bermula pada jam 6.00 petang itu, amatlah meriah dan menerujakan semua pihak terutamanya penyokong kuat GMUKM.

Wartawan GMFPI sempat menemuramah Saudari Hidayat, siswi Jabatan Arab dan Tamadun Islam tahun 3, jelasnya, beliau amat berharap pertandingan dan acara seumpama ini akan diteruskan untuk masa-masa akan datang kerana ianya amat baik dan mampu merapatkan ukhwah di kalangan semua pelajar FPI terutamanya mahasiswi. Beliau juga turut merasa takjub di atas penyertaan yang amat menggalakkan.

Di akhir permainan, Team Fatihah berjaya merangkul gelaran juara manakala Team Nahdhah naib juara. manakala Team GMFPI memenangi tempat ketiga. Kehebatan yang ditonjolkan oleh semua team yang bertanding menunujukkan bahawa siswi FPI ternyata mempunyai semangat kesukanan yang tinggi dan komited terhadap program-program yang dianjurkan oleh Gabungan Mahasiswa.

Pertandingan diakhiri dengan Bacaan doa yang dibacakan oleh Saudari Nur Aisyah Yusuf. Ringkasnya, Diharapkan agar program-program GMUKM selepas ini akan mendapat sambutan yang menggalakkan dan diterima ramai.

MUSLIMAT POWER!
AKTIF, HEBAT, MANTAP..MANTAP..MANTAP....!
HIDUP GMFPI!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails